Του Γρηγόρη Γ. Καλύβα

Διαβάζοντας την ανακοίνωση του ΚΙΝ.ΑΛ αναφορικά με το δρώμενο που κάποιοι αποφάσισαν να φέρουν στην περιοχή, υποτίθεται για να μας ευαισθητοποιήσουν εμάς τους σκληρούς και ακραίους που δεν σκεπτόμαστε τους πρόσφυγες και λαθρομετανάστες που συρρέουν και συσσωρεύονται συνεχώς στην χώρα μας και δεν ανοίγουμε τις αγκαλιές μας για να τους προφέρουμε αλληλεγγύη, προβληματίζομαι ειλικρινά εάν αυτό το κόμμα έχει ποια καμία σχέση με το πατριωτικό ΠΑΣΟΚ του αείμνηστου Ανδρέα Παπανδρέου ο οποίος στις αρχές και αξίες της ιδρυτικής του διακήρυξης μιλούσε για την έννοια της πατρίδας, της παράδοσης και των αξιών της. Μιλούσε για την Εθνική Λαϊκή Ενότητα και για πολλά άλλα τέλος πάντων τα οποία σήμερα οι επίγονοί του τα θεωρούν αναχρονιστικά, σκοταδιστικά και ακραία, προβάλλοντας ένα ψευτοπροοδευτισμό ο οποίος αποδέχεται για να μην πω ότι έγινε μέρος του συστήματος που κινεί τους μηχανισμούς της πολιτιστικής και πολιτισμικής αλλοτρίωσης  και αφομοίωσης.

Έλεγε ο Ανδρέας Παπανδρέου “…Το Κίνημά μας, που γεννήθηκε για να εκφράσει μια πατριωτική συνείδηση, μια στρατηγική ανεξαρτησίας, δεν πρέπει να έχει δίλημμα, ούτε μια στιγμή, για το δρόμο που θα ακολουθήσει και τώρα και στο μέλλον… Δίνουμε τη μάχη ενάντια στην ενσωμάτωση στο σύστημα, που πάντα καραδοκεί. Υπάρχει ευθύνη σε κάθε πολίτη, και ιδιαίτερα στους νέους, για τη συγκρότηση ενός Πατριωτικού Κινήματος ανεξαρτησίας και ειρήνης, που θα στηρίξει τις μεγάλες πολιτικές και εθνικές επιλογές στις αποφασιστικές στιγμές… Ελλάδα και Ελληνισμός να βρούμε τώρα τον ιστορικό μας βηματισμό, γιατί αύριο θα είναι αργά. Η Αναγέννηση θα μείνει στο χώρο της ουτοπίας αν δεν οικοδομείται σε μια διαρκή αφύπνιση και ανάταση του ενωμένου έθνους… Το όραμά μας είναι απλό και στέρεο. Αναδύεται μέσα από την Ιστορία, τον πολιτισμό, την ταυτότητα και τη γεωπολιτική θέση της χώρας».

Αυτό το ΠΑΣΟΚ και αυτές τις αρχές εγκατέλειψαν οι πολιτικοί επίγονοί του με συνέπεια να  παρακμάζουν ως ημιτελές και αφομοιωμένο στο σύστημα πολιτικό υποκείμενο! Η σημερινή κομματική έκφραση έχει κοινή συμπληρωματική ομοιοπολική πολιτική συντήρησης του διεφθαρμένου και ξενόδουλου συστήματος που έχει απλώσει τα πλοκάμια του στο πλαίσιο της  παγκοσμιοποίησης προκειμένου να πετύχει την πολιτιστική και πολιτισμική αλλοίωση  και την ένταξη της χώρας μας στο σύστημα της παγκόσμιας διακυβέρνησης.

Αυτές οι απόψεις που εκφράζουν την συντριπτική πλειοψηφία του κάθε έλληνα και της κάθε ελληνίδας, αποτελούν, κατά την άποψη της  μετεξέλιξης του πατριωτικού ΠΑΣΟΚ, του ΚΙΝ.ΑΛ, αναχρονισμό, σκοταδισμό και ακραία απόφυση. Θα τρίζουν τα κόκαλα του αείμνηστου ηγέτη Ανδρέα Παπανδρέου απ΄ αυτές τις λογικές που εκφράζουν οι επίγονοί του.

Και τώρα στην ουσία του ζητήματος :

_Φοβάστε μια κούκλα ότι μπορεί να αλλοιώσει την τοπική πολιτιστική και πολιτισμική κληρονομιά και παράδοση; Θέτουν το ερώτημα. Απαντώ: Ναι γιατί η κούκλα και το περιτύλιγμα που την συνοδεύει δεν είναι τίποτ΄ άλλο παρά το μέσον για να πετύχουν τον κεντρικό στόχο τους που δεν είναι άλλος από την μουσουλμανοποίση της χώρας μας.

_Ο θεός μας δεν διδάσκει την αγάπη; Ναι, ο θεός μας διδάσκει την αγάπη αλλά όταν απέναντί σου συναθροίζονται τα ακραία στοιχεία του Ισλάμ που επιδιώκουν την μουσουλμανοποίηση της χώρας μας και ακούς τον Γερμανό Υπουργό Εξωτερικών να λέει ότι η Ελλάδα σε λίγα χρόνια θα είναι μια μουσουλμανική χώρα και ταυτόχρονα έχεις τεράστιο δημογραφικό πρόβλημα, έ, το λιγότερο που έχεις να κάνεις είναι να ανιχνεύσεις το περιεχόμενο του περιτυλίγματος που σου σερβίρουν προκειμένου να πετύχουν τον στόχο τους και να αγωνιστείς για να ακυρώσεις τα ύπουλα σχέδιά τους.

_Ν΄ ανοίξουμε τις αγκάλες και να δεχθούμε τους κατατρεγμένους του πολέμου, υποστηρίζουν. Πόσες αγκαλιές ν΄ ανοίξει πια η Ελλάδα και πόσους επιτέλους λαθρομετανάστες να δεχθεί; Αλήθεια, υπάρχει γι΄αυτούς όριο στον αριθμό των λαθρομεταναστών; Μήπως να παραδώσουμε τη χώρα στους μετανάστες και να σηκωθούμε να φύγουμε εμείς; Γιατί με την συγκεκριμένη λογική εκεί θα καταλήξουμε. 

_Πόσο μπορεί να φοβάται μια δημοκρατική Ευρωπαϊκή χώρα από την παρουσία μιας κούκλας; Κάντε ένα παραλληλισμό: Πόσο εύκολο είναι μια Μ.Κ.Ο ελληνικών συμφερόντων να πάει όπου θέλει σε μουσουλμανικά τεμένη ή άλλα θρησκευτικά μνημεία και να κάνει λιτανεία; Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν θεσμοί που εκφράζουν την τοπική λαϊκή βούληση;  Δεν υπάρχουν νόμοι που πρέπει να τηρούνται; Αλήθεια, γιατί οι οργανωτές του εν λόγω δρώμενου δεν υπέβαλαν το αίτημα στον Δήμο Μετεώρων και το έκαναν εξαναγκαζόμενοι από τον θόρυβο που δημιουργήθηκε;

_Απόψεις που καλλιεργούν τον φόβο, την μισαλλοδοξία, τον ρατσισμό δεν εκφράζουν την δημοκρατική κοινωνία του Δ. Μετεώρων, υπογραμμίζει στην ανακοίνωσή του το τοπικό ΚΙΝ.ΑΛ. Αλήθεια, με ποια μεζούρα μέτρησαν την διάθεση της τοπικής κοινωνίας και με ποιο ηθικό και πολιτικό δικαίωμα ερμηνεύουν τα αισθήματά της; Το Δημοτικό Συμβούλιο δεν αποτελεί θεσμό που εκφράζει το συναίσθημα της τοπικής κοινωνίας; Το Τοπικό Συμβούλιο Καστρακίου, που δια του Προέδρου του αντιδρά, να το προσπεράσουμε; Γιατί όταν μας αρέσουν οι αποφάσεις τους επαινούνται και όταν δεν μας αρέσει αμφισβητούμε την άποψή τους;

_Τα  ΜΕΤΕΩΡΑ έχουν ανακηρυχθεί ως  μνημείο  παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO και και εξ΄ αυτού δεν κινδυνεύουν, ισχυρίζονται. Κατ΄ αρχήν γνωρίζουν ότι τον νόμο για την ιερότητα του Μετεωριτικού χώρου τον ψήφησε ο Ανδρέας Παπανδρέου; Και πως αν δεν είχε ψηφιστεί ο νόμος σήμερα δεν θα μιλούσαμε για μνημείο της παγκόσμιας πολιτιστικής και πολιτισμικής κληρονομιάς; Σε ποιο άλλο μνημείο της UNESCOμπορεί ο οποιοσδήποτε να κάνει ότι θέλει;

_Απόψεις που καλλιεργούν τον φόβο, την μισαλλοδοξία, τον ρατσισμό δεν εκφράζουν την δημοκρατική κοινωνία του Δ. Μετεώρων, λέει στην ανακοίνωσή του το ΚΙΝ.ΑΛ; Η αλήθεια είναι ότι κανένας φόβος, καμία μισαλλοδοξία και κανένας ρατσισμός δεν διατυπώνει η τοπική κοινωνία. Απλά εκφράζει τον προβληματισμό, την καχυποψία και την αγωνία της αν και κατά πόσο μ΄ αυτές τις λογικές, θα συνεχίσει να είναι πολίτης της  Χριστιανικής Ελλάδας.

_Ρωτάει το ΚΙΝ.ΑΛ : _ Mε ποιους συνασπίζεται η σημερινή Δημοτική Αρχή; Δεν θα απαντήσω εγώ για λογαριασμό της Δημοτικής Αρχής, αλλά δεν μπορώ να μην επισημάνω ότι το ΚΙΝ.ΑΛ, που ειρήσθω εν παρόδω έδωσε πολιτική στήριξη στον σημερινό Δήμαρχο, δεν του άσκησε κριτική για μια σειρά ζητήματα που αφορούν τις πολιτικές και την διαχείριση του Δήμου και επέλεξε να τον ψέξει για τη στάση του στο εν λόγω θέμα;  

Η στάση και οι απόψεις που εκφράζει στην ανακοίνωσή του το τοπικό ΚΙΝ.ΑΛ είναι απόψεις μακριά από την πραγματικότητα που βιώνει η χώρα, μακριά από την κοινωνική και πατριωτική αγωνία για το μέλλον του Ελληνισμού και δυστυχώς μακράν της πολιτικής παρακαταθήκης των γεννητόρων του.

Στους φίλους του ΚΙΝ.ΑΛ αφιερώνω την παρέμβαση της γνωστής Καλλιτέχνιδας Αφροδίτης Μάνου η οποία λέει:

«Η μικρή Αμάλ, είναι ένα εικαστικό τερατούργημα η κατασκευή και περιφορά του οποίου οφείλεται μεταξύ άλλων και στον Τζορτζ Σόρος (Solidarity Now).Το τέρας, θα περιοδεύσει ανά την Ελλάδα, μοιράζοντας χρήμα σε ΜΜΕ, οργανισμούς, δήμους, θιάσους και άλλους γραικύλους επαιτούντες ”.